tripolar

tripolar

A társadalom vigyáz !!! 75-ösök jövünk!!

2019. február 13. - smud

Három napja máson se jár az eszem , mit a kormányunk legújabb húzásán. Csak úgy repkednek a milliós ígéretek gyerekenként,  ha valóra váltják lássátok meg  becsordogál  majd a kánaán ide hozzánk is a Kárpát- medencébe. Engem amúgy már nem érint közvetlenül egyrészt a túlkorom miatt ( hacsak be nem újítok egy 20-as éveiben lévő menyecskét). Másrészt én már félig meddig hoztam a tervet 2 saját és egy lízingelt gyerekkel.

Közvetve , viszont érinteni  fog. Úgy gondolom. Sőt már most is érint , az én korosztályom az a bizonyos 75-ös korosztály.  A jelenlegi legnagyobb az országban ,  ami nyugdíjunk, forog most kockán.  A főnök felismerte a problémát, valószínűleg meg is értette , és hát jó vezető módján megoldást is kidogozott. PÉNZT! Lökünk néktek! Sokat!  Ti meg szaporodjatok, sokasodjatok töltsétek ki a teret!

Akár jól is elsülhet… egyszer már elsült jól ez a módszer. Én és a korosztályom az élő példa erre. A 74 es szocpol támogatás soha nem látott baby bummot hozott. Ez a hullám végig kísért , és kisérteni fog korosztályom kihalásáig. Az én általános iskolámban A,B,C,D,E,F,G,H, osztály indult 30 fővel osztályonként, úgy hogy 500 méterre volt egy másik általános iskola hasonló paraméterekkel (mára  a kettőt összevonták és az összes évfolyamban vannak kb ennyien mint mi egy évfolyamban) . A középiskolákba 7-8 szoros volt a túljelentkezés. A fősulikba egyetemekre szintén… A sorozásunk hetekig tartott, mert 2-300 ember jutott egy napra a sorozóbizottság elé, nem győzték kiszelektálni az embereket , mert nem fértünk volna el a laktanyákba. Mikor végeztünk annyi pályakezdő volt , hogy esély se volt normálisan elhelyezkedni. A munkaügyi központban nem fértünk el, az utcán álltunk sorban. És mi egyszerre fogunk nyugdíjba menni…. na ez lesz a szép mutatvány. Ezért kell most ez a baby bumm , már így is késő , de már nem lehet tovább halasztani. Az én korosztályom össze fogja roppantani a társadalmat, hacsak addig ki nem hal.

Tehát lépni kellett, a vezér lépett is .Mint említettem pénzt ígért és sokat. Szerintem zseniálisan megtervezve, ami akár működhet is…csak!… csakhogy mindig van egy csak , vagy de… a világ már csak ilyen .

Szóval az a csak, egy apró de lényeges csok… ja nem. Csak! Megváltozott  a világ 75 óta nagyon. Mások lettek az igények. Karrier , fontosabb mint a család. A pozitív testképről és az emancipálódásról ne is beszéljünk. Félre ne értsék jó dolognak tartom a női önrendelkezés kiteljesedését , de nehezen fér össze a fajfenntartással. Mennyivel vonzóbb tevékenység csodálatos , hibátlan női testet napfényben fürdőztetni valahol a tengerparton , mindezt azzal a tudattal , hogy megérdemlem, hiszen tanultam , dolgoztam , kapartam érte…Na ebbe nem fér bele  a gyerekvállalás.  Abból a kevéske szülő képes nőből akit ez az amúgy nagylelkű adomány érintene, sokan így gondolkodnak. Így élik életüket , és nincs az a pénz ami miatt váltanának. Megértem őket. Akik meg nem így gondolkodnak azoknak meg már valószínű van gyerekük . Egy vagy kettő, szóval ott érdemi létszámnövekedés nem nagyon várható szerintem. De ez csak egy apróság a sok változós rendszerből ami befolyásolhatja ennek az intézkedéstervnek a hatásait.  A következmény szerintem megjósolhatatlan.. és mint említettem akár jól is elsülhet. Volt már rá példa… Mert ha nem, akkor  a jó isten mentse meg ezt az országot 20 év múlva a 75-78-asoktól.

A bejegyzés trackback címe:

https://tripolar.blog.hu/api/trackback/id/tr1414624442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása